خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

کنکوریته

عادت ندارم بدون دلگرمی زندگی کنم

من به نسبت مدت خیلی خیلی کمی از زندگیمو شاید فقط یک شیشمشو زندگی کردم اما همین 1/6 رو هم با دلگرمی یه یه هدف به یه آدم گذروندم

دروغ نمیگم

این اولین باره که دلگرمیم یه هدفه نه یه آدم

من بهش عادت ندارم

نه عادت دارم نه دوسش دارمکاش این روزا -زود تر نه ولی-به خیر و خوشی تموم شه

ماهم بریم سر ادامه ی زندگیمون

من هیچ تصوری از آینده ندارم

یعنی حتی رشته ای ه که دارم این همه براش میخونم مشخص نیست

من فقط دارم میخونم

تا بهترین شرایط رو برای بهترین آینده ای که میتونم داشته باشم فراهم کنم

فقط دعا میکنم به خیر و خوشی تموم شه....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد