خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

دوست جدیدم آدم گیریه

اگه تو یه مورد نظرت باهاش مخالف باشه آمپر میچسبونه

اما به سبک خودش آمپر میچسبونه

.

.

.

.

به فرح یه اس ام اس دادم

که بعضی وقتا آرزومه یکی به خودم بده

.

.

.

.

گاهی اوقات اونقدر تنهام که وقعا واقعا هیچکاری جز وبلاگ آپ کردن ندارم

.

.

.

.

چند روز پیش گفتم مسلما دو رقمی میشم

الان واقعا یادم نمیاد بر چه مبنایی

اما میدونم با این سبک درس خوندن نمیشه دورقمی شد

نظرات 2 + ارسال نظر
135 یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://alone-withall.blogsky.com

پس میدونی تنهایی یعنی چی؟
میخوای با هم دوست بشیم.
لاقال نه تو نه من تنها نیستیم.
نظرت چیه؟من یه دخترم.عین خودت.

مریم دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 03:22 ب.ظ http://ghafase.blogsky.com/

سلام عاطفه جون وبلاگ خوبی دارین امیدوارم تا ظهور آقامون پابرجا باشه و موفق خوشحال میشم با وبلاگ شما تبادل لینک داشته باشم اگر قبول دارین به ماهم سر بزنین.

تاظهور آقاتون؟؟
با من تبادل لینک کنی؟
برو خجالت بکش :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد