خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

خون انار

walking gets too boring,when you lern how to fly...

یه اس ام اس

فقط یه اس ام اس نیست

.

.

.

.

.

سعی کن دنیا رو از دید کسی به غیر از خودت ببینی

.

.

.

.

.

دلم برا وبلاگم تنگ شده بود

برا هویتم

هر چقدم با خوندن ویبلاگم بگم چه شخصیته....

اما دلم برا وبلاگمم تنگ شده بود

شاید بیشتر از تو

نوشتن یادم نرفته

درسته که از همون اول بلد نبودم بنویسم اما همون سبک نوشتنم رو هنوز بلدم

این یعنی «من» من هنوز ثابته

نمیدونم درس چند دینی ۲....

دیگه چواب اس ام اس دوستامو با درستای ادبیات ۲و۳ میدم

درس آخر فصل ۵ ادبیات ۳

برای فرح

برای خودم....در این سرای بی کسی کسی به در نمیزند....

برای تو...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد